понеділок, 16 березня 2020 р.

Домашнє завдання

На перший тиждень
Природознавство: параграф 33 читати, вивчити жовті рамочки у параграфі, зошит ст. 60,61 (письмово)
- параграф 34 читати, зошит ст. 62 (письмово)
-параграф 35 читати, зошит ст. 63 (письмово).
Почати робити домашній проект " Вирощування найвищої бобової рослини." Виростити вдома будь-яку бобову рослину, дати ім`я. Принести на урок 22.04.

Українська література: ст. 143-155(прочитати). ст. 156-157 (опрацювати), вивчити терміни.


Зарубіжна література: побудувати та заповнити таблицю у зошиті, письмово схарактеризувати образ Полліанни за  планом.

Трудове навчання: 1) Пошив сумочки для рукоділля зручним способом. Оздоблення вишивкою або аплікацією.
2) Виготовлення Великодньої поробки з фетру (на вибір).

Основи здоров`я: пар. 19-20 читати, виписати в зошит: " переваги і недоліки різних моделей поведінки людей"

Інформатика 1 група: параграф 4.2 стр. 169-171 читати, виконати завдання 6 стр. 176

Історія: пар. 21, письмово ст. 40-41 у зошиті.

Музика: Вивчити


Українська мова (2 группа): Повторити пар. 37, вивчити пар. 38  впр. 451, 454, 457.

Українська мова (1 група): Діалог записати на окремому подвійному аркуші в лінію. 
Усно опрацювати запитання. Пройти тести онлайн.

Англійська мова: 
Впр.1, 2 с.98 записати до словника і вивчити.
Впр.1 с.100 (прочитати, перекласти).
Впр.2 с.101 (доповнити речення з прочитаного тексту впр.1 с.100 і записати).
Впр.4 с.101 (прочитати, перекласти).
Впр 5 с.102 (визначити правдиві та неправдиві речення. Виправити неправдиві і записати виправлене у зошит).

Математика:



Екология:
Намалювати на одному аркуші А4 (розділити навпіл)  зиму та весну у нашому регіони та описати їх відмінності.



ОТМ:
 Параграф 25, витинанка - прочитать и сделать( "вазон" или "дерево жизни"), а на 2 неделю - ескиз писанки( на половину альбомного листа).

Українська мова 1  группа

Повторити параграфи 33-37                                                          
Скласти діалог-розпитування «Твоє улюблене заняття» (з використанням реплік-речень, що містять додатки). Діалог має містити 6-7 реплік ( без Добрий день! / До побачення!).
Створити документ, зазначити автора і надіслати діалог на електронну пошту вчителя української мови та літератури Панфілової М.О. 

Російська мова: ст.199-200(теория)упр.224(2 и 3 пис)

На другий тиждень


Інформатика  1 група: 
Уважно прочитати п.4.5. с.194-195.
Виконати в зошиті завдання №5,6 с.200.
Додаткове завдання №2 с.199.
УВАГА! Фотографію виконаної роботи надіслати до 28.03 на електронну пошту ikzpua@i.ua (в темі листа вказати прізвище і клас)
Інформатика  2 група:
Задание всегда будут выкладывать на эту страницу

Музичне мистецтво
Тема: Симфонічна музика, с.116( прочитати)

Історія України:параграф 24, письмово-зошит с.45 -46, завдання 1-3.

Математика:  все подписываем, фотографируем и отправляем на почту milaya_mziya@ukr.net


Зарубіжна література:
 стор. 197 рубрика "Краса слова". Прочитати, завд 1-4  стор. 198( письм.); тестові завд. 1-10   стор 199-201 (письм). На порталі Мійклас написати твір- роздум.
 Стор 202-231 перечитати уривки повісті-казки "Аліса в Країні Див," вивчити словник стор 204. Можна слухати аудіокнигу

Українська мова 1 група: 
Повторити параграфи 33-37                                                                          
Скласти діалог-розпитування «Твоє улюблене заняття» (з використанням реплік-речень, що містять додатки). Діалог має містити 6-7 реплік ( без Добрий день! / До побачення!).
Створити документ, зазначити автора і надіслати діалог на електронну пошту вчителя української мови та літератури Панфілової М.О. masha.zp16@gmail.com.
Останній день надсилання 25 березня 2020.

Українська мова 2 група: 
вчительТИМОШЕНКО О.Г. 
повт. $37,38.
вивч. $39, впр. 464,465,468
Виконати завдання на платформі МІЙ КЛАС

Природознавство:  
Параграф 36 читати, зошит ст.64 письмово
Вiдео до уроку ⬇️

Параграф 38 читати, зошит ст.65( письмово)
Тест пicля параграфу пройти до  29 березня 19:00
Код доступу: 301452

Трудове навчання (дівчата)
Дівчата можуть зайти на сайт i  на вибiр виконати  поробку

Трудове навчання (хлопці)
На этой неделе заканчивают рамку.

Російська мова: 
с.203-204(теория), упр.229 (2 устно; 3-6 письм.); с.212-214 (теория; выучить местоимения)

Українська література: вчитель ТИМОШЕНКО О.Г. 
дочитати до кінця "Микита Кожумяка" стор.143-157. 
Пис.тести  стор. 157-158 (завдання 1-3), пис. завд.11,12
стор.159-186. Усні відповіді на стр.185-186.
Завдання до 29.03

На третій тиждень
Українська мова( 2 група):
Вчитель Тимошенко О.Г . П. 40(вивчити), впр.476.  Завдання на платформі МІЙ КЛАС(виконати обовязково всім, будуть виставляти оцінки).

Українська мова (1 група):
Вчитель:Панфілова М.О . 
Повторити параграфи 33-37 .У робочому зошиті запишіть речення і підкресліть слово БРАТ відповідно до синтаксичної ролі.
Мій брат любить читати пригодницькі повісті.
Юрко - це мій брат.
Я запросив брата переглянути новий кінофільм.
Картина  брата сподобалася всім.
Самостійно складіть і запишіть 5 речень, у яких слово ВЕСНА виступало б різним членом речення.

Українська література:
стор.187-194(прочитати, вміти переказувати).
Відповідь на пит.стор. 194-195 всі усно , окрім питання №1,2,3,11(письмово). 
За бажанням виконати  пит.  №12 стор.195.  Знати інформацію стор.195, “Ліричний герой”.
Вчити вірші Т.Г.Шевченка “ Сонцем хмаронька пливе.” стор.195-196
та вірш  на стор.197 “Садок вишневий коло хати” ВИВЧИТИ НАПАМЯТЬ
Письмові роботи скинути на електронну скриньку oksanatimoshenko68@gmail.com
(Це завдання на 2 тижні.)

Зарубіжна література: на період з 30.03-03.04 
Передивитись навчальне відео, експрес-урок за темою "Льюїс Керролл" на блозі  nlbblog.blogspot.com/p/5.html та виконати перевірочну роботу на платформі Мійклас. Доступ закривається 31.03 о 19:00.
Дочитати повість-казку "Аліса в  Країні Див" та виконати завдання на платформі Мійклас. Доступ закривається 02.04 о 19:00

ОТМ: Ескіз вишивки рушника ( орнамент на аркуші в клітинку)
Муз.мистецтво:
Повторити  тему:"Професійна музика"(с.82-116)- Розділ -3.

Англійська мова:
Повторюємо тему Present Simple.
На платформі "Мій клас" є завдання за цією темою та за словами за темою "Їжа".

Російська мова:
с.217(теория), упр.239 (письм.)

Екологія:
Продовжуємо вести календар природи ( заданий раніше учителем),  намалювати малюнок  Пори року (зима, весна) - зміни в природі.

Історія:
Повторити &21 та &24. Протягом тижня заповнити онлайн - таблицю.

Тест по історії виконати до неділі.


Трудове навчання (хлопці):  виготовлення гольниці.
Повторити правила техніки безпеки під час виконання робіт, для подальшого, успішного виконання тестових завдань!
До середи хлопцям надсилати на електронну скриньку  dimaakula@gmail.com відеозвіт з готовим виробом фоторамки!

Трудове навчання (дівчата):
Чит. пар. 14. "Ручнi шви для оздоблення" 

Переглянути вiдео " Цiкавi iдеi дитячих торбинок".
https://idei-dekoru.com/2020/02/07/
Практичная робота: пошити  сумочку (торбинку) за допомогою ручных стiбкiв.

Фіз-ра : переглянути фільм  " Правила футболу".
Підготуватися до тестової перевірки за цим відео.

Природознавство:
Параграф 39 читати, зошит ст. 66 письмово
Вiдео до урока ⬇️
https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU&feature=youtu.be
Параграф 37 читати, зошит ст. 67 письмово.
Допомiжний матерiал для виконяння роботи ⬇️
https://sites.google.com/view/prirodoznviznachennaorganizmiv/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0
На странице 67 зошита практическая работа в которой надо указать растение, гриб и животное часто встречаемые в Украине с помощью Довiдника.
Я создала сайт с тремя видами которые надо будет указать в выполнении этой работы
По сути готовая практическая.

Основи здоров' я:
Чит. пар.23. "Небезпека  iнфекційних захворювань"
Переглянути відео " Чому так важко вилікувати ВІЛ".
https://www.youtube.com/watch?v=6bhhmEBrMPg

Інформатика( 2 група): смотреть на том же сайте .
https://al-plaksin.blogspot.com/p/5.html?m=1

Інформатика( 1 група):
Готуємося до проходження тестів: презентація для повторення
https://docs.google.com/presentation/d/1D85rN6FjTI80g5gJ1DrxJcKJVF90x6P8VGrNU8CkwJk/edit
За бажанням  закріплюємо пройдений матеріал, виконуючи алгоритми за допомогою середовища блочного програмування Скретч.
Скретч онлайн
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home
Відео уроки практичних завдань з інформатики за підручником Й.Я Рівкінд:
1)п.4.2. практична робота №4 с.177
https://www.youtube.com/watch?v=KAh4GAg1R8s&list=PLafE3aTB6JO0bNkRyODx7aQbFJuEipPX5&index=18&t=362s  
2)п.4.5  Задача 1 с.197
https://www.youtube.com/watch?v=SRnlBLiInTI&list=PLafE3aTB6JO0bNkRyODx7aQbFJuEipPX5&index=24&t=95s
3)п.4.5  Задача 2 с.198
https://www.youtube.com/watch?v=jeMg5MCFEcw&list=PLafE3aTB6JO0bNkRyODx7aQbFJuEipPX5&index=25&t=0s
УВАГА! Учням, які не виконали домашні завдання за попередні два тижні надіслати до 04.04 фотографії робіт на електронну пошту ikzpua23@gmail.com  (в темі листа вказати прізвище і клас)
https://docs.google.com/presentation/d/1D85rN6FjTI80g5gJ1DrxJcKJVF90x6P8VGrNU8CkwJk/edit#slide=id.p1
Математика: 

тест  уже на сайте. 
Дата сдачи : до 1 апреля 22:00
Попыток: 2 ( засчитывается лучший вариант)
Рекомендации: не приступать к проверочному тесту не потренировавшись на тестах по теме.






Немає коментарів:

Дописати коментар